Hästkliniken nästa

Har haft en så kallad ledig helg. Eftersom vi hade sluttenta på reproduktions-kursen vi haft och den nya kursen börjar imorgon har man, nästa helt utan dåligt samvete, kunnat lägga bort plugget i helgen. Jag har passat på att jobba istället för att dra in lite stålars. Veckan toppades fint i fredags med "reproduktionsöl" (ja, det var enkelt att skämta på den kursen) och sedan Mando-spelning. Härliga tider!
 
Hade helt okej platser
 
Men nu gäller det; kommande vecka ska nämligen spenderas på hästkliniken då kursen Hästmedicin och -kirurgi börjar! Kul men lite pirrigt. Jag vill verkligen lära mig så mycket som möjligt nu, och det kommer innebära en hel del plugg för att hänga med. Hittade ett par illustrationer jag tycker vi kan enas om är sanningar under de kommande veckorna:
 
 
Jaha, länknings-funktionen verkar ha lagt av, men jag hittade dem här: http://dailydishonesty.com/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0