Fredagslugn

Det har varit en intensiv vecka i skolan med gårdsbesök och praktiskt prov, så det blir skönt att för en gångs skull ha en hyfsat oplanerad helg. Fredagskvällen ska spenderas ute i stallet. Man vet att man valt rätt hobby när det inte alls känns som en förlust att vara där ute istället för att "ränna runt på stan" (underförstått alltså att jag tycker det är rätt kul att ränna på stan också). Fick dock just lite helgplaner i form av loppisrunda till Mando Diao. Tur att man har kompis som jobbar med artistbokare och tur att hon och jag är det ultimata loppis-teamet!
 
Spontanshoppade grönska till mitt lilla krypin:
 
 
Musiktips! Jag såg ett inslag med en Amanda Bergman för länge sedan på svt och minns att jag tyckte hon kändes intressant. Här i dagarna råkade jag ramla över ett klipp med henne på you tube (typ mest romantiska duetten), då visar det sig att hon numer kallar sig Idiot Wind och är tillsammans med The Tallest Man on Earth. Lyssna på henne kan man göra här
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0