Ofrivillig avsittning och kadrilj

Hade min första avramling på en tur igår. Det var dock inte jag som råkade illa ut, utan en av gästerna vars häst blev rädd för en jacka som råkat hamna på marken (det kan eventuellt ha varit min.. hrm!). Hon överlevde hursom och satt som tur var upp igen och red med hem.

Igår kväll åkte vi på en utflykt ner till havet. Vilken lyx! Hamnade vid en väldigt söt liten kyrka vid stranden som hette just Strandarkirkja.














Imorse tog jag hand om morgonfodringen och hade sedan min första tur helt själv. Gick galant. Efter lunch satte vi igång att träna på en kadrilj vi ska rida när det nybyggda ridhuset invigs i juni. Det är svårare än man tror att rida tätt ihop och tajma allt med varandra, men det blir förhoppningsvis snyggt när vi fått öva lite mer.



Hungriga hästar innan frukost.








Kommentarer
Postat av: stina

Gud så fint du har det!

2012-05-08 @ 14:05:59
Postat av: Högsten

Inga IKEA-påsar utanför boxarna!? Så innovativt!

2012-05-08 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0