Nattlig konversation

Tisdag kväll:
Jag till min rumskompis - "Jag har glömt min mobil i omklädningsrummet och kan inte ställa något alarm, ser du till att jag vaknar imorgonbitti?"
Rumskompisen - "Visst!"

Tisdag natt:
Rumskompis - "HÄI HÄI HÄI"
Jag, yrvaket - "Åh, vad är klockan?"
Rumskompis, ännu mer yrvaket - "Va? Klockan? ... 03:24"
Jag - "Jaha, jag trodde du menade att det var morgon"
Rumskompis grymtar och somnar om.

Några minuter senare:
Rumskompis, i sömnen - "Jamen, kom här nu då!"
Då inser jag att hon drömmer att hon är ute och jagar hästar på rymmen. Puh, inte ens i sömnen får vi slappna av ;)




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hehe inte helt oväntat kanske

2012-05-11 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0